lördag 21 augusti 2010

depp eller pepp?

vet att man borde skriva nått bra här..
men har liksom inte lust..
vet inte va ja ska skriva mer än att
skolan har åter igen börjat på ljungskile
men skillnaden är ju att ja inte längre går där..
skulle nästan göra va som helst för ett år till,
men samtidigt så måste man ju vidare..

killarna finns iaf kvar ett år till, så vill jag
har ja kvar mitt andra hem tag till.. så imorgon,
åker ja nog dit, till den plats som jag aldrig
kommer glömma =)

det känns deppigt, de e liksom inget som stämmer,
familjen är underbarare än någonsing å jag älskar
dom å klarar mig inte utom dom heller.. Men känns
som om ja inte är tacksam för de jag har, fast ja är det..
Går tillbaka till gamla tankebanor som ja vet är fel,
men det är svårt.. jag kämpar...

om 2 veckor börjar buggen igen, ska bli jävligt skoj..
behöver de där och tänker nog förhoppningsvis
försöka dansa så mkt som möjligt.. need it..

sova nu..

Inga kommentarer: