tisdag 7 april 2009

Den senaste veckan i bilder!

Onsdag efter flickornas träning stack jag och petra till strandpromenaden och åt en god glass och fikade i solen :D


På Torsdagen hade vi tipspromenad med gästerna på praktikplatsen och då tog Terese detta kortet på mig..




Fredag: Va ute hos min farmor och farfar en sväng och åt god mat och kladdkaka som min kusin som var nere ifrån Arvidsjaur hade bakat.. Smarrigt värre :D


Lördag:
Då va de Dm i Billingsfors och vi tog hem en tredje plats i år igen..
Sen va jag ute på Mortens och firade bland annat min kusin som fyllde år..


Söndag:
Grillning en sen kväll på Maltes stig.. Teza, Reggie och Mattias gjorde denna kvällen möjlig och riktigt rolig..


Måndag: Tog en paus i skrivandet på rapporten och åkte hem till paula :D

Bilderna är på hennes 2 troll Annie och Sigge



Annies små söta tår till vänster och Sigges till höger.. Sen vart vi även nere på Butlers å åt CrissCross och såg på fotboll och de vart inte så trist som jag trodde så tack Paula för övertalningen :D

Tack alla för den senaste veckan :D

PoK

1 kommentar:

Paula sa...

Söta du <3
Tack själv för sällskapet o skjutsen!
KRAM