fredag 10 april 2009

Sköna dagar

Va härligt de är när dagarna bara flyter på :D

Igår fick jag åka med Nisse på hans motorcykel, fast jag fick sitta i sidovagnen eftersom jag inte hade lånat fars mcjacka.. men de var riktigt skoj och man var verkligen nära marken så de va lite läskigt.. Vi åkte till kaserna i munkedal och såg att de har lagt i bryggan (nu) så nu blir de snart bad efter jobbet :D

Idag har jag vart hemma i Brålanda och va me mamma hos en som brukar massera henne.. Fick rida deras häst Quatro som var jättestor :D Han är en Western häst och de e riktigt fräckt å rida western sadel.. hoppas på mer av den varan i framtiden.. Fick även kört brors 4-hjuling ut i skogen och på åkern.. Riktigt skoj och va fort 30 km/timmen är om man kör på en guppig åker... :D Underbart skojigt och vädret kan man inte klaga på heller.. riktigt skönt..

Ikväll e de fest som gäller och sen jobb resten av helgen.. Men till er alla ifrån mig (katten e inte hemma) önskar jag er en glad påsk ;oP

POK

1 kommentar:

Paula sa...

Åh vilken underbar dag du har haft!
Kram o Glad Påsk!!!