onsdag 22 april 2009

Kan man skriva så djupt att man går vilse i tankarna?
Kan man tänka sig bort till en annan värld utan att vilja
återvända tillbaka till den verkligheten som kanske gör att man inte mår bra?

Den senaste veckan har det blivit mycket skrivande för min del, skrev mycket när jag var liten men som allt annat går det i perioder beroende på hur mycket man tänker på olika saker. Ialla fall så har jag som sagt den senaste veckan skrivit mkt om egentligen allt och ingenting och flera texter/dikter och avsnitt i praktikrapporten har jag fått rolig respons på, oväntad men rolig.

Det som va roligast tror jag iaf var när min lärare hade läst min avslutning på rapporten och mitt tack till alla där jag hade praktiserat så fick jag tillbaka att hon hade blivit jätterörd :S Haha, och min handledare på praktiken hade också blivit lite rörd och skickat ut den till resterande personal.. Hmm..

En annan kompis har fått en text som jag skrev ihop på en halvtimme häromnatten och ska försöka få till musik till den så kan ju hoppas att det blir bra och om han spelar in den så blir det ännu fräckare, kan ju alltid hoppas för texten var verkligen inget märkvärdigt.. Ja nu har jag iaf skrivit av mig lite här också, synd att man inte kan skriva allt som man egentligen skulle vilja skriva här, att man begränsas så eftersom man inte vet vilka som läser, kanske dags att skaffa lösenord så då vet man iaf vilka som läser,

Kom tillbaka till klassen i måndags också, kändes underbart kul att se alla igen och tror jag log hela dagen för jag har verkligen saknad de människorna, tror inte nån förstår hur mycket de har och kommer betyda för mig i framtiden, de var en räddande hand ur mörkret, Älskar min klass!

Häii så länge ifrån mig!

2 kommentarer:

Michaela - Hockeyflickvän. sa...

Du vet att jag älskar dig med ;)

Anonym sa...

hoppas de kommer gå bra med låten,jag håller tummarna :) / marre