söndag 5 april 2009

Trött å gla skulle man kunna beskriva mig denna morgon!
Somnade nästan direkt innanför dörren inatt, hann knappt till sängen
nästan.. Men det vart en riktigt rolig utekväll, och grattis återigen
till min kusin som fyller 26 år idag :D Han vid pianot sjöng så fint för dig igår kväll så :D


Förutom en rolig kväll så e nu barriären bruten och ingen kan inte säga att ja inte försöker att få saker och ting att fungera trots att det kan vara ganska jobbigt.. Det vart en ganska bra början trots allt och saker och ting kan la bara bli bättre eller?

Det var ju Dm igår också och vi spelade 4 matcher och slutade på en tredje plats iår igen..Vi var inte en full trupp som åkte upp men jag e relativt nöjd me min insats, gjorde inte bort mig totalt iaf.. Så först ett Dm och sen en utekväll resulterade i att jag har muskler nu i min kropp som strejkar.. Orka gå upp! :D

häii så länge
PoK

Inga kommentarer: