lördag 27 november 2010

beskrivning obefintlig!

Hade en riktigt go torsdags dag me Anna å My, gick en promenad å sen baka vi egen pizza som var godare än de man vanligtvis köper.. Mysigt var det iaf =)

Stack till Ljungan å killarna efter det, behövde komma ifrån Uddevalla å folk en stund.. Fast innan vi åkte till ljungan va vi och bowla, jag vann andra serien och totalen.. Vi va 4 st som spela på min bana, huvudsaken för min del va att ja vann över greken, det va de som hela utmaningen bestod av för min del, ja lyckades fast han vann första serien.. Sen att ja max va 10 poäng ifrån å slå Nikola va inte heller så dumt =)

Åkte hem dagen efter, fast Nikola va tvungen å åka iväg me skolan för de skulle till Dalsland på föredrag om minoritetsgrupper.. Ja å greken åkte iaf till torp när vi väl vaknade runt lunchtid.. Skönt vare å få snackat av sig, vet nog ingen kille som känner mig så bra som han, eller bra och bra, han vet mer än va nån annan vet om det senaste året.. Om man bortser från Andreas då, fast han känner mig inte längre på det sättet å vet inget om de senaste åren.. Många timmar snack blev det, å de märktes åter igen att man saknar Lillgården och alla timmars snack å gemenskap som var där.. Life goes on!

Å igår va de lagfest.. säger inte mer än så =)

Inga kommentarer: