söndag 14 november 2010

Trött å seg är tillståndet denna söndag..

fast tänker egentligen inte klaga, ja gillar skarpt när helgen är över och vardagen kommer tillbaka med alla kvällsaktiviteter.. Dans, Innebandy, Dans, Innebandy, de e återkommande och det är bra =)

Har denna helgen haft de nice, chillade i fredags å såg på film, spindelmannen 2 tror ja de va! Intressant de där med hur de filmar och bygger upp alla scener i filmen..

I går åkte ja med Karin, Hanna och hennes mami till Båberg, de var Jannez som bjöd upp till dans.. Nackdelen var väl att de va typ 1000 pers där och det kändes verkligen som om alla var på dansgolvet också.. Vart man än gick så knuffades folk och trängde sig fram. Resultatet var att ja önskade att ja vore osynlig och höll mig på min kant, ville inte råka ut för å få en kille som använder en som en ångvält för å göra plats.. Om sanningen ska fram så blev de inte så mkt dansat både på gott och ont.. Men är ändå riktigt glad och tacksam för att ja åkte dit eftersom jag fick dansa med enbart bra personer, samt de danserna jag fick var riktigt bra och goa på alla sätt å vis..

Har idag kommit hem från en bortamatch i gbg också, man kan sammanfatta matcher på många vis egentligen.. Min sammanfattning blir typ, hade jag velat hålla på med ishockey, kickboxning och andra diverse aggresiva sporter så hade jag gjort det.. Är inte rädd för närkamper i vanliga fall och jag har tagit många utvisningar för hårt spel genom åren, men de spelade riktigt fult så de va så synd.. Tål att tilläggas att domarna var dumma i huvudet? nä, tror inte det :P

yeah yeah.. Har iaf haft en ritkigt go helg me riktigt goa människor.. Glad att ja har er <3

Farsdag idag också.. så Grattis =)


Bilden tagen på väg till match för typ 3 veckor sen


Inga kommentarer: