torsdag 11 november 2010

Frustrerad, inte då ;o)

Känns som negativiteten staplar sig på hög..
Fast som sagt i tidigare inlägg så e de så ibland med livet, det går inte alltid bara upp och ner.. Jag vill så mycket men kan påverka så lite, det är frustrerande..

Helst av allt skulle jag vilja att imorgon då ja loggar in på mailen ska ha iaf minst ett mail ifrån Ving där de kallar mig på intervju till Sthlm, chanserna för att de ska ske känns som ganska långsökt då de på fredag är 2 veckor sen ja sökte.. Skillnaden på denna ansökan och den på fritidsresor är ju att på FR fyllde man i utbildning osv och verkade man intressant så skickade de ut  först ett personlighetestest, sen ett servicetest, och till sist telefonintervju (delvis på engelska) å klarade man de så fick man åka till Sthlm på en rekryteringsdag., vilket ja va på i Augusti. På ving fyllde man i cv och även personligt brev, de e där jag brister, att skriva ett personligt brev tycker jag är svårt och krångligt, fan..

Mer frustrerande är ju att ja skulle vilja hitta nån att dansträna med, jag vet vem ja vill träna med och som ja tycker är riktigt rolig å dansa med, ja undrar ni, fråga? Icke! Snubben är upptagen och vet nog inte ens om min existens, min vanliga tur.. Ikväll pratade jag iaf med Lennart för jag tänkte ifall han visste några killar som sökte danspartners, likt min vanliga tur va jag tjej nummer 3 som hade frågat honom ikväll så chanserna att hitta någon bra är ju minimala, för några veckor sen ville ja va me på tävlingsträningen för å få extra motion men jag vill så mkt mer än det nu, men de e å kämpa på som vanligt!


Va ute och lekte i snön igår btw =) ja älskar verkligen snö.. och promenaden som ja gick på när klockan typ va halv 1 på natten var nästan euforsikt och man kände sig riktigt levande.. de va riktigt, riktigt nice =)

Inga kommentarer: