söndag 21 november 2010

Intresseklubben antecknar

En go helg =)

Maria och Petra

Fredagen spenderades tillsammans med Petra och Maria, vi såg på idol och spelade nått dansspel på Wii som var lite komplicerat men riktigt roligt, minns dock inte vad det hette! Sen på hemvägen snöade det och jag välkommnade Maria till västkusten, Uddevalla och till laget med en härlig mulning.. Tror det uppskattades =)

Monica "Alias Bettan " ;)
Lördagen börjades med en go promenad tillsammans med snön som föll över mig.. Gillar när det snöar, fast de kanske ja inte behöver berätta igen ;o) Sen åkte ja å Monica (alias Bettan) till en som heter Pontus i Vbg och såg när Frölunda vann över Färjestad vilket alltid gillas. Sen blev det introtävling i dansbandsmusik i väntan på Dansbandskapen. Introtävlingen gick sådär, massa låtar man känner igen men ingen aning va de heter eller vem som spelar dom, knepigt men skoj! Sen började DK där CC/LEE åkte ur, ja tippa på att de skulle åkt ut förra veckan men icke, denna veckan rök dom.. Finns tyvärr sämre band kvar i tävlingen å de förtjänade faktiskt denna gången att vara kvar iaf 2 veckor till, minst..

Sen blev det Båberg, jag var riktigt trött när vi kom dit, kändes som om man hade kunnat åka hem och sova direkt egentligen men ångrar inte att ja åkte dit.. Var kanske 1/4 dels så mycket folk där igår jämfört med förra veckan.. Gillade det läget att det inte var så överdrivet med folk, så mycket ja dansade innan paus har jag aldrig gjort innan vilket var skoj.. Sen fick jag riktigt bra danser även efter pausen också så det var riktigt nice.. Fick prövat å foxat igår igen, kan inte påstå att det går bra men det går inte att sticka under stol med att det är grymt mysigt å att jag måste lära mig mer..

Å till sist dagens match, efter sovit typ 2 timmar var jag död när jag skulle upp å försöka tagga till :P Fick inte riktigt igång varken huvud, ben eller spel men så kan de va ibland.. Vi fick iaf med oss 1 poäng då vi spelade lika mot Backadalen, men vi ledde hela matchen å när de är 3 min kvar ca så smäller det till i vår bur och det vart utjämnat.. det kändes surt men men det var sista matchen för iår å vi fick 1 poäng =)

=)

Inga kommentarer: