måndag 27 december 2010

1000 poäng och en insändare =)

Jag är stolt =) Jag har fått typ 1000 vuxenpoäng bara de senaste 10 minuterna, anledningen tänker ni, jo jag har skrivit min första insändare hitills i mitt liv.. Trots att de dröjde nästan 24 år så e den första gjord och insänd via internet såklart.. Snigelposten kan ju inte leverera sådana här viktiga åsikter!

Vad har upprört mitt sinne då de senaste dagarna? Jo de e ju såhär att Göran får fekalier på sina däck ifrån hundarna i området, vilket inte är hundarnas fel och speciellt inte Görans å blir det ju att då klandrar jag till slut ägarna till dessa fyrbenta varelser.. Ägarna kan kanske läsa, de kan varken hundarna eller Göran så tillägnat hundägarna skrev jag denna fras.. Var det för elakt?


Jag skulle personligen vilja tacka hundägare i området som stolt visar upp att deras hundar har  fungerande tarmar.. Uppskattningsvis skulle jag även vilja se att deras ägare vet hur man plockar upp efter deras små älsklingar så slipper Edingsv. & Valhallav. vara  dekorerat med hundskit.. Det är ju trots allt böter på att inte ta upp dessa fekalier! Så skärpning!

Jag brukar ju inte bry mig så avsevärt mkt om sådana saker man inte kan göra så mkt åt men men ibland måste det vara den första och nu gjorde jag det för Görans skull, för vem vill ha skit på däcken när man kan slippa! Och det kan ju verka som om ja e på lite dåligt humör iom denna insädare men de e jag inte, jag har haft en riktigt go dag mår riktigt gött just i detta nu!

Så god fortsättning för övrigt!

Inga kommentarer: