måndag 6 december 2010

Ska skriva en bok om minnesluckorna jag minns!

I Lördags så blev vi medbjudna på Robert Gustafsson i Gbg, han hade 25 års jubileum på Rondo.. Det var firma fest me dansen kan man säga, och vi var 10 st som blivit medbjudna vilket var väldans trevligt.. Riktigt god mat fick vi och sen gick vi på jul på Liseberg..



På väg till Vara på lördagsmorgonen =)


Jul på Liseberg


Väldans mycket folk men trevligt var det!


Sen åkte jag vidare till Båberg, fick många bra danser och bandet spelade grymt bra.. Samtidigt som ja e riktigt glad att ja åkte dit så kändes de efteråt som om de egentligen lika gärna kunde kvittat men de va ändå en bra avslutning på dagen..

I söndags träffa ja Ida och Alex =) Vi bakade lussekatter å myste, sen åkte ja hem och sov för attans va trött jag var =) Trots de blev det iaf tvättat en massa, chill å nice!

Å idag va the boss sjuk så fick ledigt, va bra de för då stack man till arbetsförmedlingen och kolla upp en massa frågetecken om alla papper man har ifrån dom och inte nog me de så hann jag även upp till Anna och My så det blev en go promenad också, vilket verkligen uppskattades då ja saknat å promenera me dem =)

Å nu e jag rastlös.. Hade velat dansa ikväll men icke! E ingen dans ikväll :/

Ha de bäst iaf! För de tänker jag trots allt försöka ha!

Inga kommentarer: