onsdag 7 januari 2009

Duktig..

Nu är det inte långt kvar innan man drar på första riktiga skid resan me klassen, de bär av till Mattila om 1,5 vecka och de ska bli riktigt skönt å få uppleva nått nytt.. Dessvärre fick vi reda av den andra klassen som var där förra året att den enda abonnenten som har täckning där uppe är ju såklart Telia, de sa iofs att de inte skulle finnas täckning på mobilen på Bredfjäll också men det fanns de ju.. Men för säkerthetens skull så var jag nu så duktig och beställde ett Telia kontantkort startpaket så att jag är anträffbar den veckan också förhoppningsvis då min telefon inte är den bästa :o/.. Ni som vill ha numret får helt enkelt höra av er innan jag åker men eftersom jag efter den veckan byter tillbaka till mitt gamla nummer igen så är det inte så märkvärdigt :D,, Så nu vet ni, åtminstonde ni som läser här :D haha..

Puss Häii

1 kommentar:

Lille Mattias sa...

Haha! Så går det när man inte har telia! :p

Ge me numrä!