måndag 26 januari 2009

Mattila och framtiden

Hemma igen efter en underbar vecka i Mattila, lätt att jag vill åka dit igen.. Längtar nu tills vi ska åka till Hemsedal, de e inte långt kvar dit heller!


Kommer lite blandade bilder ifrån veckan:
Först på mig å Nikola, sen e de bara jag på de 2 nästa, sen 3 bilder på mijön runt omkring typ!





Helgen har vart bra trots att ja e snurrigare än vanligt, hoppas de lugnar ner sig snart så att de snurrar som vanligt till slut! Haha.. sen så har Jon, Nikola och Kim sett ut en frisyr som de tycker att jag skulle passa i och de är inte sena att visa Malin som nu ska klippa mig till den i framtiden (när jag tar mod till mig) Frågan är, skulle ja passa i denna eller en liknande frisyr?

Jag tror att jag har för runt ansikte för en sån frisyr, eller? Hjälp mig..

2 kommentarer:

Anonym sa...

du skulle nog bli bra i de Sandra.. skadar inte att testa

Lille Mattias sa...

Dreds ffs!