söndag 11 januari 2009

Haha..

Haha, sicket skämt jag är, å va fasen hände igår? Jag fattar de inte alls.. Hmm.. Resten av veckan blir lugn nu! (söndag idag så..)


Sett trailern för Benjamin Button filmen, filmen handlar om en man som är gammal först å blir bara yngre å yngre tror jag iaf, så skulle jag också vilja ha det.. Då får man de roliga sist istället för å ha alla ålderskramper sist.. Håller ni med?


Ska på styrelsemöte om en stund, e inte riktigt taggad för seriöst snack nu men de va längesen det förra mötet var så det är ändå okej.. Man lär sig fruktansvärt mycket på mötena så man får ta de som en möjlighet istället :D Imorgon är de bara en vecka kvar också.. Ska bli härligt :D

Puss Häii

4 kommentarer:

Anonym sa...

du är inget skämt, tro aldrig det.. Tequila har en viss effekt, den undviker man så länge man kan.. kram/Tez

Sandra... sa...

ingen mer tequila för min del! Någonsin! :D

Veronica sa...

haha sandra... alla har sådana kvällar... o som tez skrev tequila har den effekten på alla! de tar vi igen nästa gång.. men vet inte när de blir .. kanske ska ta det lugnt nu ett tag efter lördag? .........................................hhmm ne.. troligtvis inte! haha kram

Anonym sa...

Haha känns tryggt, nu vet ja va jag ska undvika iaf :D Lugnt efter lördag? vi ska ut på Fredag, du lova ju Jimmy.. :D kram