lördag 3 januari 2009

Nytt år, första inlägget!

Året första inlägg, året första smörgås, årets första kram, man kan hålla på hur länge som helst med årets första sak som man gör men faktum är att de inte känns som ett nytt år.. Min förkylning från förra året vägrar tydligen ge med sig, känner mig helt matt och bävar inför träningen på måndag, vet inte hur jag ska orka.. Med risk för att låta alltför negativ så klämmer vi in lite positivt här också..

Trots att ja e "sjuke" så pallade jag mig till jobbet igår, fick jobba med en som ja inte träffat innan, Monica hette hon, hon va riktigt rolig och va sugen på att kanske börja i laget då hon lirat förut.. Året börjar kanske bra med nya bekantskaper, hon vart trevlig iaf.. Jobba även en massa annat roligt folk, kan inte släppa att Joanna ser väldigt intelligent ut i sina glasögon :D Hon är nog smart också för den delen men glasögonen förstärker det :D Haha..

Efter jobbet så våldgästa jag och Regina, Mattias och tanken var att vi skulle säga hej till honom men de sluta med att vi skulle göra en stuvningsbacon *mums* men Regina ville annat, i min stuvning hade hon i förutom bacon som de ska vara i den hade hon, lök, ost, ketchup, chili, hönsbuljongen vet ja aldrig om hon la i men men de gick ner iaf och ble ganska bra till slut iaf.. Sen kom Veronica också, haha.. hon lyckades reta upp Regina lite smått :D Vilket va kul..

Nu ska ja sova igen, ska orka de som händer ikväll..

Och ni som orkar läsa allt detta, missa inte att kryssa i att ni har läst, under inlägget, ja har ingen aning om vilka som kryssar i, bara kul å se hur många som eventuellt läser här..

Puss Häii

1 kommentar:

Anonym sa...

du har inte lust å passa mina barn nån gång nästa vecka, jobbar 3 dagar som jag inte har någon till så om du kanske hade kunnat nån dag.. kram