lördag 10 januari 2009

Sur, sur å feg..

Igår kändes de som de skulle bli en perfekt lördag :D Först till hallen, döma lite matcher, sen hem, sova, sen ut å festa..

Men nu e ja sur, efter sista matchen kom en av ledarna till det bortskämda laget patille kom fram till den andra domaren som ja dömde med och började skälla ut henne för att hon blåste för lite.. What?? De va ju inte det som var grejen att jag blev irreterad för att man kan alltid blåsa mer och göra annorlunda men det som gjorde mig förbannad, som gjorde att ja gick fram till dem när de disskutera var att halva partilles killar som spelade stod och lyssnade på dem.. Tur i oturen var ju för min del att han inte klaga på mig så då kände ja att ja kunde säga till honom att de inte var så bra gjort av honom som ledare att skälla ut henne när killarna såg på, de visar bara på dåligt omdöme av honom, barn gör inte som man säger, barn gör som man själv gör.. Hoppas att han fattade poängen till slut..

Han som har hand om alla domare i distriktet var på plats för hans son spelade i första matchen ja dömde, då ja inte har dömt sen i april så prata ja me honom innan för de kändes lite dumt hela situationen. Efteråt så sa han att de hade gått jättebra, så lite stolt blev jag trots allt :D

Sen så blir de ändringar för kvällen också, inget blir som man planerar, Va phan..
Blää på allt.. Å ja e lack på intiativ å ja e feg.. helvete.. Å en sak till när ja ändå e sur, så håller ja me veronica, fan inget kul å skriva om man inte får kommentarer på de man skriver.. så än en gång.. Phan å helvete.. Nu ska jag sova.. Hoppas jag vaknar upp om en timme å e på samma strålande humör som ja var på igår för ikväll ska ja ut på galej :D
Puss häii

Inga kommentarer: