torsdag 15 januari 2009

Gott å blandat..

Hallå,
Imorgon avslutas en riktigt jobbig period i skolan med utvecklingspsykologi, dagen idag har vart den jobbigaste helt klart, jobbigare än själva arbetet under jul, är ändå glad att jag klara av det,

Hehe, ni undrar säkert varför det var så jobbigt idag de va inget märkvärdigt egentligen, man skulle ta en bild (som låg ute på ett bord, de föreställde olika saker) som man tyckte symboliserade sin tonårstid och berätta varför.. jag skaka som ett jävla asplöv innan och när ja väl skulle börja prata så kändes de som om rösten inte riktigt höll men det gick, å klassen var verkligen stöttande, brukar inte tycka saker e jobbigt men fy fan va ja önska att jag hade vart sjuk idag.. Fast klara ett hinder som ja inte trodde, bra bearbetning trots allt :D

Har fått tid till neurologen nu också :S känns lite vanskligt och ja är totalt livrädd, dödsdomen kommer i början av februari så får man se hur länge man lever :o) Nä skämt å sido, ska bli gött å få det avklarat..

Har fixat en praktikplats nu också för den långa praktiken, :D blev riktigt nöjd å jag tror att de kommer bli kanonkul.. De har inte haft praktikanter där på många år så de ska bli riktigt intressant, kul också att min lärare blev så glad över att jag fick där, kan ju bara bli bra då :D..

Nu ska ja ha träningsmatch, vi ska mixa damerna och herrarna och köra på bara, vi har ju inte riktigt match fören nästa fredag så de e gott å spela lite högre tempo då :D

Å på måndag e de dags :D fy fan va gött de ska bli, längtar nu,,

Puss Häii

Inga kommentarer: