söndag 21 december 2008

Bakis

Trött efter gårdagen, fick jobbat till klockan 15 men hann inte ta någon rast så va helt död när jag väl kom hem. Fick sovit en timme säkert innan ja fick hoppa in i duschen för Jimmy skulle hämta mig och han va stressad *Suprise ;o) * och ja var trött..

Var först glöggkväll hos han och Anna, vilket var trevligt, de såg på dansbandskampen till Jimmys stora lycka och jag hittade svaret på en sak jag undrar över länge i lagboken, synd bara att jag inte minns va svaret e nu..

Sen ut på krogen med Tez, Veronica, Mattias och Jimmy, vilken var skitkul verkligen, känner inte Veronica så jättebra men slutsatsen som ja drar nu är att hon e grym helt enkelt :oP Så jäkla rolig, du måste med och festa fler gånger.. Jag har ett stort blåmärke på låret också, vette fan vart de kommer ifrån, ja minns inte att ja ramlade eller fick en smäll? Tez minns du?
Ska lägga upp en massa bilder här också, orkar inte göra det riktigt just nu för mår inget vidare och jag måste ladda upp dem på datorn först..

Veronica skrev ett långt inlägg om denna trevliga gårdagskväll och jag orkar inte redogöra allt så jag känner mig duktig och länkar:

http://veronicakrogh.blogspot.com/

Saknar knattarna också, har inte sett dem sen i oktober/november och ja brukade träffa dem ofta, hoppas ni har de bra, tänker på er och saknar er...

1 kommentar:

Anonym sa...

jadu Sandra, du både ramlade och fick några smällar tror jag.. inte konstigt du inte minns, var ju lite dement igår.. "Jag vill till cheers, billigare inträde, var är vi nu". Var kul när ni cyklade och bara var allmänt flummiga haha..