tisdag 9 december 2008

Mys pys

Ligger nu i sängen och kämpar med att skriva, har träningsvärk i mina armar efter ett härligt och underbart boxing pass i skolan igår.. Ska strax iväg på den sena kvällsträningen ikväll, vet inte alls hur de kommer att gå för ja e riktigt trött verkligen, känns som om ja håller på att somna på varje lektion som vi har i skolan nu mera, men men ;oP

Nu har 2:orna kommit tillbaka ifrån deras praktik också, vilket är riktigt skoj faktiskt. De ska ha redovisningar för oss hela fredagen och sen så bjuder vi in dom på en härlig julmiddag (förhoppningsvis) på eftermiddagen..

Jag funderar på att bygga ett pepparkakshus också under helgen, fast vet inte alls vart jag ska ställa det någonstans.. Tips?

Kommer en egobild på mig och katten som ja tog förut, hon är så gosig mot mig iaf ;) synd bara att hon inte gillar annat folk.. men de blir väl bättre med tiden skulle ja tro.. Hade match i söndags kväll också.. vi vann med 8-3, men vi kan bättre, iaf jag..

puss häii

2 kommentarer:

Anonym sa...

På bänken bredvid tv´n kanske????

=)

Anonym sa...

de tål att funderas på ;o) tack för tipset..