onsdag 24 december 2008

GOD JUL

GOD JUL PÅ ER!

Sitter nu hemma hos mina föräldrar i lilla Brålanda, en håla utanför Vänersborg, tyckte de att nu när man väl är så här långt upp, max 5 mil norr om uddevalla typ så borde de ju vara snöigt här, men icke.

Sitter för mig själv för tillfället och snörvlar, hostar, nyser och försöker förtränga det övergreppet min mor gjorde mot min näsa för en stund sen när hon tvinga i mig flytande kan jang, usch, även fast de smaka inte värre än den shot som spilldes ut i lördags :oS

Allt jag egentligen vill säga med detta lilla inlägg på denna dagen är ett simpelt GOD JUL till er alla ifrån mig och katten vinkar säkert också ;o)

Ps: händer de nått galet på nyår så hoppas jag att det inkluderar mig, är öppen för förslag även om det gäller en husvagn på en camping i södra jokasjervi.. haha.. Undrar också varför jag har blivit så jäkla blyg det senaste, lack på intiativ, vågar ingenting, Så här var jag inte för ett halvår sen.. Nån som har tips på hur man botar blyghet? Hjälp mig isf, för ja behöver de.. Usch..
D.S
puss häii

Inga kommentarer: