fredag 5 december 2008

Mys och chock!

Snart har de gått en vecka sen jag flyttade in i min nya lägenhet, har inte hunnit få iordning precis allt ännu men de kommer nog upp en eller annan bild senare så ni som har intresse av det kan få se hur jag och katten har det :D Mina förväntningar av lägenheten var inte så stora egentligen, visste inte riktigt hur jag ville ha det men de blev riktigt bra och hoppas bara att de blir ännu bättre bara jag får iordning och bort med de sista lådorna.. Mycket levande ljus pryder just nu min omgivning och de fattas bara ett par saker som jag nog inte kommer att få :( så helt perfekt blir det nog aldrig..

Fick en chock idag på vägen till skolan, de visade sig att två i klassen och en annan kille från en annan kurs på skolan hade råkat ut för en galen lastbilschaufför imorse och resultatet var att de snurrade av vägen och hamnade i diket.. Som tur var klarade sig alla bra och inte en skråma på bilen men ändå, de kunde lika gärna ha hänt något annat allvarligt, de e sällan du tar egen bil de e bättre du åker med oss som vanligt ;D Skönt att ni mår bra!

Jobbade idag också, de e skojigt att folk kommer ihåg en efter så lång tid, blir imponerad ibland ;D Förra helgen var också riktigt skojig, Va ute en sväng på fredagen och träffade helt oväntat Camilla i en bil på väg norrut på väg till efterfesten vilket jag inte hade räknat med :oD jag borde satsa mer på efterfester, fast de borde vara mer killar och röj på dem innan, gillar efterfester tror jag! Haha ;oD på lördagen såg ja ett bra coverband på Mortens som spelade Gyllene Tider, ger mersmak inför sommaren ;o) Vill se mer konserter,!
dags att sova,,, puss häii

Inga kommentarer: