onsdag 17 december 2008

Julstämmning

Julstämningen hos mig är inte alls på topp iår, de känns inte ens som om de vore julafton om en vecka, märkte knappt att de var lucia.. Detta året kommer julafton kännas konstigt, men som tur är har far köpt ett löpband så ja kan iaf få tränat då jag är uppe hos dem ett par dagar..

Det som får mig att ha lite julstämning är faktiskt en gammal reklamfilm från coca-cola, tycker den är så mysig, synd bara att Cola inte är det som jag helst hade velat förknippa med Julen, BLOSSA reklamen är också mysig men den har ja inte hunnit se iår, inte cola reklamen heller för den delen.. Vet ni inte vilken jag menar kolla in videon..


Far min lyckades även fixa bilen min när den inte ville starta i söndags, han va så gullig igår när han hjälpte till och byta lampor och sånt :D Fick till och med städat bilen och umgås med honom, ibland är det inte så dumt när saker och ting strular, bara det inte är alltför ofta och för allvarligt..

Troligtvis kommer jag om ett par timmar få ett argt samtal över bilden på Far, men han fjantar sig så roligt på denna bilden så den får nog fortsätta ligga uppe :D Kram på er :D

Inga kommentarer: