måndag 21 december 2009

Bullar, Den bästa sommaren och pizza

pust, ringt hyresvärden precis, jag fick vänta me hyran tills pengarna från csn kommer, de e så stört att man får så lite pengar innan jul när hyran är på det dubbla, hur har dom tänkt att man ska klara sig? spara ifrån augusti, omöjligt när man går den utbildningen som vi går där allt kostar skjortan men nu är det löst å jag fick tom beröm av honom för att ja ringde å frågade :D

Skulle slå in julklapparna förut också, hittade papper å allt men hade varken etiketter eller tejp hemma så de får vara tills imorgon kanske, tom när snön ligger ute och glänser så fint så har jag ingen julstämning, lite trist.. Väldigt trist.. Supertrist.. Ja ni förstår poängen!

Idag blir de försäljning med Erica, vi får hålla tummarna att de går bra, de e ju typ -10 ute så de e ju inte säkert de kommer nått folk men hoppas gör vi iaf..

Bakningen igår gick jättebra btw, bullarna blev jättegoda å under tiden de jäste attackerade Malin mitt hår, jag ville klippa luggen men Malin ville att ja skulle ha en frisyr, har ni hört nått så dumt? haha, de va skoj för ja kunde knappt sitta still å de enda Malin sa till mig eller typ skrek :D under en halvtimme var: SITT STILL!

Efter stack ja å hämtade min Kusin, vi åkte upp till Teza för å mysa me pizza å se på film, Nicklas kom dit också så åt vi pizza nere på skogslyckans pizzeria, där va maten faktiskt god, inget att klaga på ;) Pizzan bjöd Nicklas alla på så de va chockerade bra :D Filmen var den bästa sommaren, älskar den filmen! har ni inte sett den så säger jag bara, gör det!

Inga kommentarer: