måndag 7 december 2009

torp, jul, baha

fy fasen va ja e trött nu, har handlat julklappar på torp i 4 timmar nu,
hade inte Regina vart med så hade jag aldrig stannat så länge,
känner mig överträffande nöjd med årets julklappar till
folk faktiskt, förra året va de mer kämpigt men då jag
sparat lite från i somras för att köpa lite finare till familjen å
så så känns det som om de kanske kan bli bra denna julen..

Skolan började idag och Nikola gick mig på nerverna när vi skulle
skriva uppsatsen, han va på sånt rethumör så man skulle kunna
tro att han va hög på socker, nikotin eller nån annan skit.. Fick
skrivit en sida, men om ja hade fått hålla på ifred hade jag nog
klarat av att averka minst 3 sidor iaf.. Fan va ja kommer sakna
honom å hans jävla upptåg när vi slutar skolan..

Skippar att springa idag, 4 timmar på torp + gympa i skolan
får faktiskt räcka, innebandyträning imorgon ändå, saknar
buggen på måndagar!

häii

Inga kommentarer: