lördag 5 december 2009

mysigt

hemma efter en lång dag :P
åkte upp till Jenny efter jag hade vaknat till idag, hon är mellan
jobb å jag var rastlös, vi hade iaf kommit överens igår att vi skulle
göra ngt idag och så blev det.. satt hemma hos henne ett tag å dega
å sen gick vi upp och terroriserade Paula och degade där vidare..

De va mysigt :D vi tittade på barnprogram på tv:n, busade å lekte
med hennes barn som har blivit så stora nu :D underbart söta är dom!
funderar på å kidnappa dom sådär lite hastigt å lämna tillbaka dom
när de gråter.. Hon visade ungarnas fotoalbum också, där de fanns
bilder som jag tog på dom när vi va på strandpromenaden, riktigt kul
att de kommer till användning och att hon tycker om dom :D

Kvällen då, jaa, vart i Munkedal hos Mattias, jag å reggie hyrde film,
mattias va social och spelade dataspel, de va mysigt, de va skönt
med en lugn fredag, de va min freda, nu säger jag god natt
å tack för en bra dag...

1 kommentar:

Paula sa...

Om du tittade ordentligt så va det andra kort oxå som du hade tagit.. Inte bara från strandpromenaden ;)