lördag 26 december 2009

min jul ska vara kul!

god jul till alla igen, ja kan säga de tusen gånger till för de e mysigt med julen..

Min jul har vart följande..

I onsdags åkta ja hem till familjen i Brålanda, vi spelade Bingolotto å jag vann en miljonlott :oP jag letade efter min Tom & Jerry påse som jag så gärna ville ha men de va inte förens mamma kom å hjälpte mig som den verkligen kom fram, knepigt va minnet kan spela en spratt ibland, jag visste att ha hade lagt den i ytterfacket men när ja leta så kolla ja i fel ytterfack :oP haha..

På julafton så vakna jag sent :oP de va gött, vi åt mat å myste å sen såg de flesta av oss Kalle Anka, å vet ni? jag fick baaaadaa badkar :D de va nice fast pannan hade stannat så varmvattnet tog snabbt slut :( Sen på kvällen åkte vi bort till "faster" och deras familj å firade resten av julen, de va mysigt, de va bra, de va den bästa julen på länge.. Synd bara att bror jobbade..

Juldagen, dvs igår trotsade jag vädret, jättesnöigt å läskigt å åka hem men de gick bra, körde i typ 70 på motorvägen.. creepy :oP sen åkte ja me kusinen, anki, pytte å teza på en förfest å sen åkte vi ner till krogen, de va gött mkt folk men vi kom in innan kön började på riktigt, flera hade stått å köat minst en timme typ.. :S å en del stod fortfarande å köade när klockan var 01, fattar inte att de tänkte betala 150 för å va inne en timme :O suck..

helgen har vart kanon.. nu blir de frulle för mig å imorgon väntar firande me farmor å farfar å co: tror de blir glada för sin julklapp :P

Inga kommentarer: