tisdag 22 december 2009

så e de..

fick en kommentar på föregående inlägg, brukar inte svara på de som skriver som anonyma, undrar de en sak eller vill att ja ska skriva mer om nått så kan man stå för det eller bara sluta kommentera! men frågan var iaf..

varför jag känner mig udda?

de gör jag inte, men de e är människor som säger till mig att jag är det, de måste ju grunda sig någonstans, och jag vet själv att jag inte är som alla andra, bryr mig ofta inte om vad folk tycker, jag säger va jag tycker och tänker och jag har en bakgrund som grundar sig i någon form av ren överlevnad, låter knepigt för er som inte ens vet hälften om mig, ni som tror ni känner mig men ni gör nog inte det, de finns inte nån som egentligen känner mig, klart min familj vet lite om mig men tror inte ens dom känner mig längre, känner mig inte hemma någonstans, inte deras fel utan helt och hållet mitt.. Känner mig som en ensam utböling i antartisk, en ensam pingvin bland isbjörnar, inte hemma någonstans..!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! de är jag som är anonym, heter jenny, och hitta din blogg av en slump.bara fyllde i anonym för de verka enklast eftersom du ändå inte vet vem jag är. ps gillar din blogg. du har humor!

Sandra... sa...

Okej :oP
Trevligt att du gillar den å ännu trevligare att du kommenterade den :P God Jul :D