tisdag 15 december 2009

Tjafs, huvudvärk och barnen i Afrika!

Sitter i skolan nu, de e ett jävla surr precis överallt, får
huvudvärk utan att man ens tänker nått större..

Jon å Nikola tjafsar som vanligt, skulle tro att Niko vill
röka men de vill inte Jon, me andra ord är allt som vanligt
i datasalen på kilsgården.. Framför mig jobbar de duktigt
och tyst med Scarface rapporten, de e duktiga, de e bra,
de e supersöta.. jag har redan skrivit klart min del, jag är bra,
jag är bäst..

I väntan på julmiddan med ettorna funderar ja på å gå bort å
lägga mig i Lillgården å sova lite, de vore gött, de vore skönt,
de skulle vara ganska underbart.. Jag har tänkt mycket
på de som hände med bussen ändå, glad och sjukt tacksam
att de klarade sig, skulle vart förödande annars, hade nog inte
pallat de tror jag.. Jag är hungrig, borde äta, två timmar till mat..

jag väntar, jag svälter, jag borde tänka mer på barnen i Afrika!

Inga kommentarer: