onsdag 18 november 2009

Bärs e livet!

Sviterna från måndagskvällen drabbade mig hårt igår,
tvingade mig själv att vara uppe till 22, sen däckade
jag hårt å sov sisådär hela natten.. men de va skönt
att få sova nästan 7 timmar, vet inte när jag gjorde det
senast!


Far ringde förut :D han ska nog stanna här i början av
december, en snabbvisit men de ska bli skoj ändå!


Ikväll är det bugg som gäller, jag hoppas å hoppas
å håller tummarna att man inte flyger runt på
golvet som en mopp denna gången, får ta me andra
skor om de e lika halt som sist gång!


Grattis till min farmor också, hon fyller 71 år idag
och är utomlands med farfar å firar detta :D
fick ett sms förut att de ligger på playan å solen steker!


För ett år sen bodde Tissy hos mig, denna bild tog jag då på henne <3

Inga kommentarer: