torsdag 26 november 2009

Torsdag

va säger man om denna dag, gjort och inte gjort!

- jobbigt me andningen, dvs mkt hosta..
- lång dag, kvällsunderhållning i bokenäs :D
- sovmorgon fick jag :D
- fetaost, ngt jag inte vet om jag tycker om eller inte, men jag vill ha det hela tiden..
- Fick sms ifrån farmor å farfar, de har de gött :D
- En rolig sms konversation med Mattias, de va länge sen!
- Träffade Monica, en kompis te mor min och en brors kompis mamma!
- Träffade Amy igår, skulle hälsa mor min men glömde de, MAMMA; ja ska hälsa från Amy, du vet Linneas mamma som ja va kompis me när ja va liten! Så då va de gjort!
- Tankat bilen full, de känns i plånkan så hoppas man slipper tanka mer nu..
- glömde föra över pengar te mamma igår, hmm, får göra de imorgon!

Nu börja 2½ men, fasen ja ska ju ha stängt av datorn nu.. Häii!

Ps. 4 dagar kvar på praktiken :D

Inga kommentarer: