söndag 22 november 2009

Mammas gata!

Nu är man hemma igen!
Igår efter matchen så hamna jag åter igen hos folket i Lillgården!
Älskar lillgården, Sanna kom ifrån skåne igår och idag så kom
även Robin och Aliona! De va chill igår, vi var ett gäng som gjorde
pastasallad och myste och åt den :o, sen så lekte vi charader och
spelade lite kort, de va mysigt, de va bra, de va lillgården i sitt
essä :D Vi vann matchen btw, 1-3 så nu klättrar vi lite i tabellen!

Sen förstår jag mig inte på diverse människor, om man är snäll
så misstolkas alltid det att man har baktankar, men tänk om man
bara försöker vara snäll mot allt å alla, utan baktankar, utan
att vara intresserad, SNÄLL, SNÄLL, SNÄLL.. varför har människor
inklusive mig själv så jävla svårt för att enkelt bara konstatera att
människor kan vara snälla, jag måste iaf förstå att alla vill mig
inte illa, lätt enligt vissa att förstå detta men
svårt, väldigt svårt för mig!


Dagens låt: Mammas gata, Promoe

Sanna på avslutningsfesten maj 09

Robin & Aliona - bilden tagen ifrån Robins
FB, bilder för ja orkade inte ladda upp dom som
jag tog med kameran förut ;o)


Det var kul att hinna träffa Aliona innan hon åker
tillbaka till Ryssland på onsdag, kan ta ett halvår
innan hon får komma tillbaka, ha de bäst :OP

Inga kommentarer: