tisdag 24 november 2009

Bröllopsfotografen

Bröllopsfotografen - Bio för 30 kronor, inte fel, inte fel!

En snubbe som drömmer om att bli fotograf, han är duktig, han är knepig, han är värmlänning, han är egentligen allt som inte passar in i överklassen i Stockholm.. Filmen var rolig, djup, sorglig, givande, komisk, allvarlig, familjär, sa jag rolig och sorlig?
Den var värd sina 30 kronor och om jag orkar skriver jag mer om den när tankarna är iordning!

På bion satt jag mellan Suss och Simone, två underbart roliga typer, de hade kollat om de hade löss, jag satt emellan, ville inte luta huvudet åt varken höger eller vänster, kan löss hoppa? plötsligt pilla Simone mig i håret, jag hoppade till och började skratta, sa: haha skulle inte förvåna mig om jag har löss nu :O kan löss hoppa?

Nu ska jag försöka sova och hoppas på att min teori om hosta och skit stämmer så jag slipper sitta upp och sova inatt :D nä så farligt är det inte längre, nu kan jag ligga ner gött å sova oavsett om jag hostar! haha :D

Btw, imorgon är det avslutning på buggen, inte för att jag tror det men jag vet vilka ja hoppas att få dansa med! Synd att Teza missar det dock, men kussen kommer iaf :D

Dagens låt: Laura of Sweden- realise me!

Inga kommentarer: