lördag 21 november 2009

Man in the Mirror :D

vilket stim jag är inne i, har nog inte bloggat så här mkt förut! :D
åkte till skolan igår, fest, lillgården, jag vet va ni tänker,
nu bröt jag regeln mot att inte dricka dagen
innan match, nä se där hade ni fel, jag va nykter hela kvällen :D
åkte hem på natten fast jag hade kunnat stannat på skolan å
sluppit men för första gången sen jag började där hade jag ingen
lust att stanna kvar.. (aldrig hänt förut)

Men kvällen va riktigt rolig, på gott å ont hände de en
massa saker igår :D En brottningsmatch slutade me att
jag nu har ett litet sår vid ögat, haha han som gjorde det
hade lite dåligt samvete över det eller så va han bara full,
haha de kändes inte nått iaf :D

Hände en massa andra saker också :D men nä, de får hålla
sig till mitt huvud än så länge! Lika bra, gillar inte att de
blir så mycket skvaller på skolan för att man skriver en
massa dumma saker här. Inte för att de skulle bli det men
ändå!

De va fredag, de nyktert, de va skoj, de va tom riktigt skoj :D

Dagens låt: Man in the mirror, med vår allas M. Jacksson

Inga kommentarer: