tisdag 24 november 2009

Uppdatering lungor!

Känner mig ganska stolt över att jag efter många om om men
lyssnar när min kropp säger att de inte är bra att träna..
De senaste nätterna har det vart lite knepigare med andningen,
verkar som om de reagerar mer beroende på hur mkt jag
anstränger mig, när jag har tränat med innebandyn brukar jag
oftast ligga och hosta på nätterna men må relativt bra på morgonen,
nu när jag de senaste dagarna haft ont i övre delen av ryggen,
lungorna och valde att inte träna kommer jag inte
hosta så mkt under natten (troligtvis) men ha svårt under
morgonen, knepigt det där!

Det kommer bli ett sista snack med läkaren på Silentzvägen och
ger inte det något resultat så byter jag nog till Dagsons..
men om man ska jämföra som man ska göra så mår jag
mycket, mycket bättre än vad jag gjorde i somras, tom
bättre än vad jag gjorde för en månad
sen så träningen ger nog resultat trots allt.. :D

Inga kommentarer: