onsdag 11 november 2009

Mörkret faller snabbt men Sandra tror på ljuset :D

Så då va de gjort, tog vaccinet för svininfluensan igår..
Tillhörde ju riskgruppen tom i fredags för då ändrades det tydligen men det spelade ingen roll, fick ändå en av de få doser som kom till vårdcentralen igår. Tack vare det så mår jag idag inte så jättebra faktiskt, febern känns och ryggen är mig inte nådig men tagit värktabletter så de hjälper allt lite..

Kämpat med tvätten idag också vilket är skönt så är det gjort.. jobbat med uppsatsen också, fick skrivit färdigt en intervju och skickat iväg den, hmm.. sen så tror jag att datorn fått virus eller så e den bara ovanligt seg, för att inte riskera att förlora alla bilder jag tagit så har jag tillbringat ca: 3 timmar med att bränna ut 34.1 gb med bilder, antalet filer är sammanlagt 8683, och det var inte ens allt.. Får fortsätta imorgon!

Vi hade match igår kväll också, trodde inte jag skulle få spela, lungorna har inte alls vart på tipp topp och appråpå det så funderar på att byta vårdcentral så jag slipper allt strul på den jag är på nu, får göra det när medicinen tryter för då måste jag ändå göra ett besök för att få mer, men mer om matchen, jag fick spela :D 2 hela perioder! wow, tycker jag gjorde en ganska bra insats men skulle slutat redan efter 1,5 period för då börja jag märka av hostan å så men de e lätt att vara efterklok och det har vart en bra natt trots allt, inte så svårt att andas på mornarna längre, woho, Sandra går mot ljusare tider vad gäller det! Hoppas å tror å vill att de ska fortsätta så!

Inga kommentarer: