söndag 29 november 2009

hemma, skola, gbg, skola, hemma!

Åkte till skolan igår, till gbg på kvällen, till skolan på natten,
nu hemma igen!

Vart ganska crazy igår, har kommit på att jag gillar miljöer
eller ställen som jag känner igen, jag tycker gbg är läskigt,
kanske av den anledningen att igår va vi ett gigantiskt gäng
på en säkert 12-15 pers och ingen speciell man hänger ihop
med = lätt att komma bort= farligt när man inte hittar å e full..

Har även kommit på att jag gillar nog stockholm mer, där kändes
de som om man hade lite koll på vart man var och vart man
skulle, eller så va de för att vi bodde hos Nico så de va ingen
risk att komma bort och om man gjorde det så tog de inte lång
tid för man blev hittad igen = trygg känsla när man e full..

Har tagit upp mat ur frysen och väntar lite på att den ska tina,
sen ska de frossas i mat för jag är hungrig, har endast ätit en
mjuk pepparkaka som skolan bjöd på 1a adventfirandet idag,
inte ens mjuk pepparkaka kan dom göra god, smakade bajs,
jag kan göra den godare, så de så!

Nu är de sista veckan på praktiken också och de har gått
ganska fort ändå, slutar där på torsdag :D sen är de dags att
råkämpa med uppsatsen, tror den kan bli bra ändå..
den som lever får se!

Inga kommentarer: