söndag 15 november 2009

söndag

känns som om livet går upp och ner hela tiden!
de går inte en dag utan ja tänker på hur det kunde ha varit om de inte hade blivit som det blev, tänkt om om inte fanns, då skulle man slippe tänka på: om ja inte hade gått på den festen så hade inte det hänt, eller tänk om ja bara inte hade åkt dit eller om ja inte hade svarat på det sms:et..

ja ni förstår principen, principen är att jag sitter för tillfället instängd i en liten lägenhet på valhallavägen och vill inte vara här, ni kan ni säkert missförstå det också, människor missförstår allting numera å de skulle inte förvåna mig alls om ni var annorlunda, de e så att jag gillar lägenheten skarpt men är van att ha människor runt om mig nästan hela tiden och söndagar är en sådan dag då de oftast inte händer någonting, dvs då blir ja ensam och kan ägna mig åt sådant nödvändigt såsom diska, laga mat, städa och plugga på en uppsats som snart ska va klar, jag har alltså tid å göra alla måsten som jag borde göra men det gör jag ju inte, och ikväll kommer ja ligga i min säng och känna ångest och tänka, om jag bara hade gjort det istället för att inte göra någonting alls..

slutpoängen är iaf, att söndagar är sega och att Reinfielt är en skitstövel

Inga kommentarer: